52 weeks of Christmas

52 weken kerstmis? Nee, ik ben niet gek geworden. Kerstmis is net voorbij, maar in “kaartenland” is het ‘t hele jaar door kerstmis. Je kan niet vroeg genoeg beginnen aan die kerstkaarten als je er allemaal unieke stukken van wil maken. Ik was dit jaar in oktober begonnen (25 stuks) en ik heb ze maar net afgekregen.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge: 52 weeks of christmas met als thema eten en drinken. Daar past mijn stempel Three Amiga’s van Stampingbella perfect bij.

Stouten | Stampin Bella | Three Amigas

Stamping Bella | Three Amigas

Stempelsets: Stamping Bella – Three Amigas – Uptown Girls
Kleuren: Promarkers
Papier:  Action & Wibra
Accessoires: eigen ontwerp Silhouette Cameo en afgewerkt met Stampendous Aged Wine embossing en glitter

2 gedachtes over “52 weeks of Christmas

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.