Kadookes en bedankje

Je kon al lezen dat mijn tante jarig was. En bij een feestje hoort een kadooke. Omdat ik zo moeilijk kon kiezen maakte ik een verzameling van kleinere kadookes.
Ik versierde twee theelichthouders met leuke stickers die ik met behulp van mijn Silhouette Cameo snijplotter uitsneed …

Ilse Stouten | Silhouette Cameo | bladsteenschaar.wordpress.com

en ik etste een theeglas met een leuke tekst. De tas werd gevuld met rozenthee.

Ilse Stouten | Silhouette Cameo | bladsteenschaar.wordpress.com   Ilse Stouten | Silhouette Cameo | bladsteenschaar.wordpress.com

En ik maakte nog wat vetplantjes uit papier.
Ilse Stouten | Succulent | bladsteenschaar.wordpress.com

Al mijn kadookes bracht ik samen op een plateau.

Mijn tante woont wel een eindje weg en ik mocht bij mijn nicht blijven slapen zodat we ’s nachts niet de hele trip weer naar huis moesten.
We werden onthaald als in een luxe Bed and Breakfast!

Het is dan ook gepast dat er een bedankkaartje volgde. Mijn nicht heeft een winkel in naaimachines en huishoudtextiel, dus maakte ik een toepasselijke kaart.

Ilse Stouten | Love You Sew | bladsteenschaar.wordpress.com

Ilse Stouten | Love You Sew | bladsteenschaar.wordpress.com

Ilse Stouten | Love You Sew | bladsteenschaar.wordpress.com

Ilse Stouten | Love You Sew | bladsteenschaar.wordpress.com

Stampset: Hema | Action | SU I love you So | SU Lotus Blossom | SU Something Lacy
Colors: Pink Pirouette | Blushing Bride | Melon Mambo | Watermelon Wonder
Framelits: Layering Oval Framelits | Xcut Mini Dies Button
Ribbon: Watermelon Wonder Mini Striped Ribbon

The Challenge I linked up to: 

{PIN}spirational Challenge # 185

2 gedachtes over “Kadookes en bedankje

Geef een reactie

