Number of Years

Ik ben een grote fan van de What Will You Stamp challenge. Bij deze challenge geven ze elke week een stempelset op waarmee je dan aan de slag gaat. Deze week was het Number of Years.

Ik gebruikte deze set om een verjaardagskaartje voor mijn meter te maken. Zij wordt volgende maand 85 jaar. Ze knutselt ook heel graag. Spijtig dat ze zo ver woont.

Om da basis te maken,  heb ik de aquareltechniek gebruikt. Daardoor lopen de kleuren zo mooi in elkaar over. Op het nog natte papier stempelde ik al een drietal bloempjes en de stipjes. Na het drogen, stempelde ik nog wat bloempjes en stipjes erbij.

De cijfers en de tekst zijn wit embossed. Als laatste voegde ik nog wat lintjes en blingbling toe.

stouten_numberofyears_002a

stouten_numberofyears_002b

 

Stampset: SU Number of Years
Colors: SU Peekaboo Peach | Flirty Flamingo | Tangelo Twist | Cherry Chobbler | Elegant Eggplant
Embellishments: SU Botanical Gardens Designer Vellum Stack  | Lace | Peekaboo Peach 3/8″ Ruched  Ribbon

The challenge I linked up to: 

wwys100_number-of-years

 

 

 

 

4CraftyChicks: 4 CC #335 {WATERCOLOR}

 

2 gedachtes over “Number of Years

Geef een reactie

