Star of Light I

Elke week staat bij de wedstrijd: What Will You Stamp een andere stempel centraal. Ik probeer zo veel mogelijk aan deze wedstrijd deel te nemen, want ik vind het concept heel leuk.

Deze week vragen ze je de stempelset Star of Light te gebruiken. Deze heb ik niet in mijn collectie, maar gelukkig gaf mijn SU demonstratice Miranda een leuke workshop. Daar maakte ik onderstaande kaart.

Deze kaart wordt een spinnerkaart genoemd. Een spinnerkaart is een kaart met daarop een draaiend of bewegend deel. Het bewegend deel verzwaar je met rondellen. Die doet dan dienste als vliegwiel. Ik toon het hieronder met een video.

Ilse Stouten | Star of Light | bladsteenschaar.wordpress.com Ilse Stouten | Star of Light | bladsteenschaar.wordpress.com

En kijk hier, mijn eerste video op deze blog. :)

Stampset: SU Star of Light | It’s a celebration
Colors: SU Pool Party | Sweet Sugarplum | Memento Black
Dies: SU Sliding Star Framelits Die |  Starlight Thinlits Die
Accessories: Wink of Stella

The Challenge I linked up to:

wwys92_star-of-light

2 gedachtes over “Star of Light I

Geef een reactie

