MERRY MICE

This card was a Top 3 pick with the SU – Only Challenge #162

Kerstmis komt steeds dichterbij. Tijd dus om aan de kerstkaarten te beginnen. Onderstaande kerstkaart heb ik niet in de traditionele kerstkleuren gemaakt omdat ik me gebaseerd heb op de kleuren van de Color Throwdown wedstrijd.

De muisjes werden embossed met wit embossingspoeder en ingekleurd met de blenderpen. De achtergrond is gesponsd op een mal die ik zelf uitsneed.

Ik knipte de muizenstempel van Merry Mice stempelset  in 3 zodat ik elk muisje apart kan stempelen.

Met deze korte donkere dagen is het is moeilijk om de kleuren van de foto’s juist te krijgen. Ik fotografeer met natuurlijk daglicht.

 

Ilse Stouten | Merry Mice | bladsteenschaar.wordpress.com

Ilse Stouten | Merry Mice | bladsteenschaar.wordpress.com

Ilse Stouten | Merry Mice | bladsteenschaar.wordpress.com

Stamp set: SU Merry Mice
Colors: SU Soft Sky, Smoky Slate, Crushed Curry, Pear Pizzaz

The challenges I linked up to:

week-225-soft swatch420

SUO Challenge #162 – Holiday Cuteness!

10 gedachtes over “MERRY MICE

Geef een reactie

