Silhouette Cameo – stickers

Ik heb al een tijdje een Silhouette Cameo. Dat is een machientje waarmee je papier of ander materialen in velformaat kan mee uitsnijden. Een mini-plotter eigenlijk.

Tot nu toe gebruikte ik hem vooral om papieren vormen mee uit te snijden of om kaartjes mee te maken. Maar op de hobbybeurs kocht ik wat vinyl om stickers mee te maken. Whoppa, weer een nieuwe verslaving erbij …

Hieronder een klokje dat ik voor een vriendin maakte. Ik vind dat ze wat meer moet gaan knutselen :)

En ik maakte ook onderstaande magneten voor op onze magneetmuur.

En nog een magneet voor mijn liefste ventje …

 

Geef een reactie

