BIG SHOT GEWONNEN!

Er was gisteren een leuke wedstrijd bij Stampin Utopia. Ze gaven een item weg een 50% van de prijs! De vraag was: Welk ‪#‎stampinup‬ product zou jij wel met 50% korting willen kopen en WAAROM? ‪#‎beoriginal‬. Daar kon ik niet aan weerstaan en schreef volgend gedicht:

De Big Shot is mijn favoriet!
Zoveel centen heb ik nog niet
Stilletjes aan sparen doe ik dan welliswaar
Maar met 50% ben ik zo klaar!
Dan koop ik de Bigshot in een wenk
En breng hem helemaal naar Genk
Zo hou ik nog wat over voor extra accessoires
En schrijf ik deze actie in mijn memoires

En wat denk je? Jippie!!!!!! Tegen de middag kwam dit bericht:

Ilse Stouten jij wint je wens aan 50%
Die Big Shot komt in een wenk naar Genk!
GEFELICITEERD!

Mijn reactie:
Ik won vandaag de Jackpot:
50% korting op de Big Shot !!!
Ik schrijf dit in mijn Manifest:
STAMPIN UTOPIA IS THE BEST !!!

bigshot

Een Big Shot is een compact machine voor het embossen (relief maken) en stansen (figuren uitsnijden) van papier.

Geef een reactie

